انتخاب متقاضیان اکسپرس انتری 31 مه

انتخاب متقاضیان اکسپرس انتری 31 مه (10 خرداد): کاهش شدید امتیاز

در آخرین انتخاب متقاضیان ورود سریع یا همان اکسپرس اینتری مهاجرت به کانادا متقاضیانی که امتیاز سیستم جامع امتیازدهی آنها 413 یا بیشتر بود برای ثبت تقاضا جهت گرفتن PR کانادا دعوتنامه  (ITA) دریافت کردند که این میزان امتیازدهی به کمترین میزان ممکن برای متقاضیان نیروی متخصص  تبدیل شده است.

در مجموع در انتخاب متقاضیان در تاریخ 31 ماه مه (10 خرداد) تعداد 3877 متقاضی ITA دریافت کردند که این انتخاب از زمانی که برای اولین بار در ژانویه 2015 معرفی شد شصت و پنجمین  سری انتخاب متقاضیان  اکسپرس اینتری بوده است.

با تغییرات بیشتری که قرار است از هفته ی آینده در سیستم اکسپرس اینتری اعمال شود، دوره ی کنونی را می توان هیجان انگیزترین دوره در تاریخ اکسپرس اینتری به حساب آورد. ماهیت دینامیک این سیستم همراه با این حقیقت که این سیستم تنها محرک مهاجرت اقتصادی به کانادا است به این معناست که تعداد افراد و خانواده هایی که از سراسر جهان سیستم اکسپرس اینتری را به عنوان مسیری برای مهاجرت به کانادا می بینند رو به فزونی است.

همزمان با تغییر ماهیت اکسپرس اینتری، بهتر است اینگونه تصور کنیم که تنوع متقاضیانی که ITA دریافت می کنند رو به افزایش است. موارد فرضی زیر بیانگر نحوه ایست که متقاضیان برای تقدیم تقاضا جهت گرفتن اقامت دائم کانادا دعوت می شوند.

محمد 33 ساله است، آیلتس با نمره ی 8 در هر کدام از مهارت ها دارد، مدرک او لیسانس است و سه سال سابقه ی کار در خارج از کانادا دارد. نمره سیستم جامع امتیازدهی او 416 است که برای دریافت ITA کافیست.

علی 34 ساله است و سه سال سابقه ی کار در خارج از کانادا به عنوان کارمند IT داشته است. او و همسرش که سه سال سابقه ی کار در خارج از کانادا را دارد نمره ی 8 در آیلتس در هر مهارت دریافت کرده اند. او مدرک لیسانس دارد در حالی که همسرش تنها تحصیلات یک ساله بعد از مقطع دبیرستان را دارد. نمره ی CRS آنها 413 است که به این معناست که ایشان می توانند منتظر بماند تا در همین سال تقاضای خود را به عنوان یک خانواده جهت مهاجرت به کانادا تقدیم کنند.

پدرام یک فرد 34 ساله ی دیگر است که 413 امتیاز تحت سیستم جامع امتیازدهی بدست آورده است. در آزمون آیلتس تحت هر توانایی نمره 6 را بدست آورده و همسر او نیز همین نمره را بدست آورده است. او لیسانس خود را در کانادا گرفته در حالی که همسر او در دو دوره دوساله بعد از دبیرستان تحصیل کرده که یکی از آنها مدرک لیسانس بوده است. پس از تحصیل، پدرام برای یک سال در کانادا کار کرده است. در کل، این فاکتورها منجر شد که در انتخاب متقاضیان اخیر پدرام ITA دریافت کند.

نرگس39  ساله است، دارای مدرک کارشناسی ارشد، و آیلتس ۷ می باشد.  او سه سال سابقه کار در ایران به عنوان استاد دارد.  به طور کلی، او امتیاز 414 تحت سیستم جامع امتیازدهی بدست آورده است و در حال حاضر در موقعیت ارائه تقاضای خود است.

دعوت نامه هایی این چنینی که برای متقاضیان صادر شده است به تعداد 47،876 ITA در سال جاری می رسد که این تعداد بسیار فراتر از 33،782 مورد صادرشده در سال گذشته است.

 

پاسخ دهید

Notice: Undefined variable: user_ID in /home2/jakbaric/domains/jakbari.com/public_html/wp-content/themes/unik/comments.php on line 49