سرمایه گذاری کبک – بازگشایی مجدد از خرداد ۱۳۹۵

سرمایه گذاری کبک – بازگشایی مجدد از ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

بر اساس آخرین اعلام رسمی‌ وزارت مهاجرت کبک، برنامه اخذ مهاجر از طریق سرمایه‌گذاری استان کبک از تاریخ ۳۰ می ۲۰۱۶ (۱۰ خرداد ۱۳۹۵) مجددا بازگشایی خواهد شد. در طی‌ این دوره که تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند ۱۳۹۵) ادامه خواهد داشت، تعداد ۱۹۰۰ پرونده از سر تا سر دنیا پذیرش خواهد شد. در این سهمیه حداکثر تعداد ۱۳۳۰ پرونده از کشور چین و ۵۷۰ پرونده از سایر کشورها پذیرفته خواهد شد.
جهت اقدام برای مهاجرت تحت این برنامه، متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند :
– دارای مجموع دارائی به میزان ۱.۶ میلیون دلار کانادا. این دارایی شامل کلیه اموال منقول و غیر منقول بوده و نیز می تواند شامل دارائی های همسر متقاضی نیز باشد؛
– دارای حداقل ۲ سال سابقه مدیریت یک کسب و کار در ۵ سال گذشته. جهت اقدام تحت این برنامه مهاجرتی سابقه مدیریت دولتی و ارگانی نیز قابل قبول می باشد. به این منظور که متقاضی نیازی به مالکیت در کسب و کار یا سازمانی که نقش مدیریتی در آن دارد نمی باشد؛
– قصد اقامت دائم و زندگی در استان کبک به همراه خانواده.
موسسه جواد اکبری با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان در برنامه سرمایه‌گذاری کبک آماده ارائه خدمات به متقاضیان عزیز از سرتاسر کشور می‌باشد.
در صورت تمایل برای اقدام تحت این برنامه مهاجرتی لطفا فرم امکان سنجی را تکمیل کرده و ما ظرف ۷۲ ساعت با شما تماس خواهیم گرفت.