برنامه مهاجرتی آنتیگوا و باربودا فعلاٌ برای متقاضیان ایرانی بسته است.

متقاضیان محترم، لطفاْ تقاضای احتمالی خود را از طریق فرم تماس با ما اعلام فرمایید تا در صورت باز شدن برنامه مهاجرتی آنتیگوا و باربودا با شما تماس بگیریم.

 

فرم تماس با ما

آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا کشوری متشکل از دو جزیره دو قلو بوده که بین دریای کارائیب و اقیانوس اطلس قرار دارد. از زمان استقلال این کشور از بریتانیا در سال ۱۹۸۱ این کشور یکی از کشورهای مشترک المنافع بوده که رئیس دولت آن ملکه بریتانیا می باشد.
متقاضیان از سراسر دنیا می توانند شهروندی این کشور را در ازای مبلغی مشخص جهت سرمایه گذاری کسب کنند.


مزایای این برنامه مهاجرتی / شهروندی به شرح زیر می باشد :

– امکان تشکیل پرونده همراه با همه فرزندان وابسته تا ۲۶ سال و والدین و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ی وابسته بالای 58 سال؛
– رسیدگی فوق العاده سریع به پرونده ظرف ۴-۳ ماه؛
– عدم نیاز به حداقل میزان تحصیلات مشخص یا سابقه مدیریت کسب و کار و کارآفرینی؛
– امکان سفر به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا. کشورهایی شامل انگلیس، کانادا، هنگ کنگ، سنگاپور و کلیه کشورهای اتحادیه اروپا؛
– عدم نیاز به پرداخت مالیات.

این برنامه فوق العاده از سال ۲۰۱۲ تاکنون توسط دولت آنتیگوا و باربودا ارائه شده و متقاضیان پس از اخذ پاسپورت تنها باید ۳۵ روز در ظرف مدت ۵ سال را در کشور آنتیگواوباربودا سپری کنند.


متقاضیان این برنامه باید یکی از شیوه های سرمایه گذاری زیر را انتخاب نمایند:

۱ – پرداخت مبلغ 100،000 دلار آمریکا به صورت غیر قابل برگشت به دولت آنتیگوا و باربودا. این کشور این مبلغ را جهت توسعه عمرانی و پروژه های دولتی مورد استفاده قرار می دهد.
۲ – خرید یک ملک به میزان ۴۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا در یکی از پروژه های از پیش تعیین شده توسط دولت. متقاضیان باید ملک خریداری شده را برای مدت حداقل ۵ سال نگهداشته و بعد از ۵ سال می توانند آن را بفروشند.

متقاضیان همچنین می توانند در طول مدت ۵ سال این ملک را بفروشند به شرطی که آن را توسط ملک دیگری به همین مبلغ در پروژه های مورد تائید دولت جایگزین نمایند.موسسه جواد اکبری طی‌ همکاری با یکی‌ از معتبرترین مؤسسات مالی‌ کانادا قادر است جهت اقدام تحت یکی‌ از این ۲ برنامه موجود برای اخذ شهروندی کشور آنتیگوا و باربودا به متقاضیان ارائه سرویس نماید.


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.