اقدامات ضروری در ۲ ماه اول در کانادا

 

اقدامات ضروری در ۲ ماه اول در کانادا

 

۱- اقدام جهت ارتقاء سطح زبان فرانسه و یا انگلیسی از طریق شرکت در کلاسهایی که برای مهاجران تازه وارد به کانادا تشکیل شده است.

۲- اقدام برای پیدا کردن کار از طریق دفاتر کاریابی استانی و سایت جامع jobbank.gc.ca

۳- پیدا کردن آپارتمان یا خانه برای اجاره بلند مدت یا خرید. برای این کار متقاضیان می توانند به دفاتر فروش و اجاره املاک در مناطق مختلف مراجعه کرده یا از طریق سایت جامع www.mls.ca اقدام نمایند.

۴- اقدام جهت ثبت نام فرزندان در مدرسه و یا دانشگاه : شایان ذکر است که طبق قوانین استانی، متقاضیان عازم به استان کبک پس از اخذ اقامت دائم تنها می توانند فرزندان خود را در مدارس فرانسوی زبان ثبت نام نمایند.

۵- اقدام جهت اخذ گواهینامه رانندگی کانادا : لطفاً توجه نمائید که پس از اخذ اقامت دائم کانادا شما می توانید حداکثر به مدت ۶ ماه یا یک سال، بستگی به استان، با گواهینامه بین المللی خود رانندگی کرده و پس از آن ملزم به اخذ گواهینامه کانادائی خواهید بود.

۶- مطالعه و یادگیری قوانین حقوقی کانادا و وظایف شهروندی خود: دانستن قوانین کانادا حتی در سطح مقدماتی و آشنایی با وظایف و حقوق خود به عنوان مقیم دائم و یا شهروند کانادا به شما کمک خواهد کرد که بهتر بتوانید با جامعه انطباق پیدا کرده و مسیر پیشرفت خود را پیدا کنید.

۷- پیدا کردن پزشک خانواده نزدیک به محل سکونت خود و مراجعه به دکتر پس از اخذ کارت بیمه استانی جهت انجام چکاپ اولیه و تشکیل پرونده پزشکی برای خود و خانواده.

پاسخ دهید

Notice: Undefined variable: user_ID in /home2/jakbaric/domains/jakbari.com/public_html/wp-content/themes/unik/comments.php on line 49