مقدمه ای‌ بر برنامه کارآفرینی مانیتوبا

مقدمه ای‌ بر برنامه کارآفرینی مانیتوبا (قسمت اول):

برنامه گزینش استانی مانیتوبا (MPNP) ، برنامه مهاجرت استانی بوده که ازطریق توافق نامه مهاجرتی مانیتوبا و دولت فدرال کانادا امکان پذیر شده است. این توافق نامه به استان مانیتوبا این امکان را میدهد تا مهاجرانی را جذب کند، که وضعیتشان متناسب با اقتصاد مانیتوبا است

افراد متقاضی گزینش شده توسط مانیتوبا بایستی نظر مطلوب و قطعی را از سازمان مهاجرپذیری کانادا دریافت کنند. همچنین شرایط آنها بایستی با نیازمندیهای قانونی سازمان مهاجرپذیری کانادا تطابق داشته، مدارک معتبر و قابل قبولی ارائه داده و همچنین علاقه مند به ماندن در استان مانیتوبا باشند.

هم اکنون دوبرنامه مهاجرتی تحت برنامه استانی مانیتوبا وجود دارد. یکی برنامه نیروی متخصص و دیگری سرمایه گذاری کاری.

برنامه سرمایه گذاری مانیتوبا ، افرادی را گزینش می کند که قصد اقامت در استان مانیتوبا به همراه خانواده شان را دارند و می خواهند دریک کسب کار موجود و یا جدید اقدام به سرمایه گذاری کرده و در این کسب کار برای خود یک پست مدیریتی در نظر گرفته اند. افرادی که شرایط شان با نیازمندی های برنامه مورد نظر تطابق ندارد بایستی به دنبال برنامه مهاجرت استانهای دیگر باشند.

افسران گزینش در برنامه استانی مانیتوبا، افراد متقاضی رابراساس نیازمندیها و فاکتورهای انتخابی ارزیابی می کنند. در عین حال افراد متقاضی بایستی توجه داشته باشند که در صورت تطبیق شرایطشان با حداقل نیازمندیهای برنامه، تضمین قطعی برای انتخاب آنها وجود نخواهدداشت. اولویت در این برنامه به افرادی داده خواهد شد که دارای بالاترین پتانسیل برای آغاز یک کسب و کار اقتصادی در استان مانیتوبا باشند.

تصمیم در گزینش افراد متقاضی توسط برنامه استانی مورد نظر، تضمین کننده صدور ویزای اقامت دائم (PR) نیست. سازمان مهاجرپذیری، نهایتاً اجازه صدور تمامی ویزا ها را صادر میکند. به این صورت که این سازمان فایل فرد متقاضی را مرور کرده، کنترل های امنیتی و سلامت را برای فرد انجام داده و ممکن است دربرخی موارد درخواست مصاحبه کند. به علاوه گزینش فرد ممکن است در هر زمانی قبل از صدور ویزای اقامت دائم، لغو شود. دلایل لغو می توانند شامل موارد زیر شوند. اما این دلایل به دلایل زیر محدود نیستند.

  • برای برنامه سرمایه گذاری مانیتوبا ، قانع کننده نخواهد بود که فرد متقاضی، شرایط لازمی را که تحت آن شرایط انتخاب شده است را، دارا است.
  • موضوعی و یا موردی در ارتباط با پرونده فرد متقاضی، به غلط و نادرست بیان شده است.
  • برای برنامه سرمایه گذاری مانیتوبا قانع کننده نیست که شما قصد اقامت در مانیتوبا را دارید.

افراد انتخاب شده بایستی در مرحله آخر، مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا را به عنوان حسن نیت پرداخت کنند. این مقدار، به محض آنکه متقاضیان، شرایط و ضوابط موافقت نامه سپرده را پوشش دهند (ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در استان)، بدون سود، قابل بازگشت می باشد. قبل از ورود به کانادا به عنوان مقیم دائم، به فرد متقاضی که خواهان ابطال کردن درخواست خود باشد، مبلغ مورد نظر برگشت داده می شود.

در ادامه به بیان جزئیات در نحوه تعیین صلاحیت برای برنامه سرمایه گذاری مانیتوبا می پردازیم.

پاسخ دهید

Notice: Undefined variable: user_ID in /home2/jakbaric/domains/jakbari.com/public_html/wp-content/themes/unik/comments.php on line 49