2,878 کاندید جهت اقدام برای مهاجرت به کانادا دعوت شدند

 2,878 کاندید جهت اقدام برای مهاجرت به کانادا در 22 دسامبر دعوت شدند.

این پروسه انتخابی که بزرگترین پروسه انتخابی تا کنون دولت کانادا محسوب میشود در حالی بسیاری از کاندید ها را متعجب کردکه تنها 6 روز از آخرین انتخاب انجام شده توسط این دولت می گذشت.

مجموع 2,878 کاندید در سیستم انتخابی جدید کانادا با نام اکسپرس اینتری (Express Entry) به همراه بسیاری از اعضاء خانواده شان، پس از 22 دسامبر، گام دیگری را برای بدست آوردن اقامت دائم در کانادا بر می دارند.

در انتخاب انجام شده، به کاندید های ثبت نام کرده در سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry) که دارای نمره 475 (CRS) به بالا هستند، دعوت نامه ای ITA (Invitation To Apply) فرستاده شد. کاندیدی انتخاب شده نود روز فرصت دارند تا درخواستی کامل به همراه مدارک مورد نیاز ارسال کنند.

سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry):

سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry) سیستم انتخابی جدید برای مهاجرت به کانادا بوده، که برای انتخاب نیروهای ماهر و با تجربه برای مهاجرت به کانادا طراحی شده است.

این سیستم یک پروسه کاملا الکترونیکی است که در برگیرنده دولت فدرال، فرمانداری های استانی و کارفرمایان کانادایی است. برای آنکه بتوانید متناسب با نیازتان با این سیستم کارکنید، قادرید که انتخاب کنید که آیا شما یک کاندید برای مهاجرت و یا کارفرمای کانادایی، علاقه مند به جذب نیروهای ماهر هستید.

سیستم جامع رتبه بندی CRS (Comprehensive Ranking System):

این سیستم، کاندیدای واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا را از طریق سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry) رتبه بندی می کند.