پیدا کردن کار و کسب درآمد در کانادا

پیدا کردن کار شاید پراهمیت ترین اولویت برای مهاجران تازه وارد به کانادا می باشد. یکی از بزرگترین چالش ها در بدو ورود به کانادا پیدا کردن شغل مرتبط با تحصیلات و مهارت های پیشین می باشد. حقیقت امر این است که اکثر مهاجران از شغل اول خود رضایت کامل ندارند. کسب تجربه کاری کانادائی و مدارک و مجوزهای مورد نیاز در برخی از مشاغل ممکن است تا سالها به زمان نیاز داشته باشد.

یکی از مدارک مهم و مورد نیاز برای کارکردن در کانادا شماره خدمات اجتماعی (Social Insurance Number) می باشد. متقاضیان باید این شماره را در بدو ورود به کانادا از طریق دفتر سرویس کانادا دریافت نمایند.

 

منابع اطلاعاتی مهم برای کاریابی در کانادا:

منابع اطلاعاتی بسیار زیادی در استان های متفاوت کانادا وجود دارد که می توان از آنها برای پیدا کردن کار استفاده کرد:

۱- سایت www.workingincanada.gc.ca: این سایت اطلاعات بسیار دقیقی را در مورد همه مشاغل موجود در کانادا در اختیار متقاضیان می گذارد. با استفاده از این سایت می توان اطلاعاتی از قبیل حقوق، بیمه، مدارک و مجوزهای مورد نیاز را در مورد بیش از ۵۰۰ شغل موجود در کانادا پیدا کرد.

۲- دفاتر سرویس کانادا با استفاده از تماس مستقیم با کارفرمایان و کارجویان اطلاعات مهم و به روز را در مورد انواع مشاغل موجود در اختیار داوطلبان قرار می دهند. برای پیدا کردن فرصت های شغلی موجود و شرایط آنها متقاضیان می توانند به دو سایت www.jobbank.gc.ca و www.servicecanada.gc.ca مراجعه نمایند.

۳- سایتهای اینترنتی دولت های استانی نیز حاوی اطلاعاتی در مورد فرصتهای شغلی موجود در استان و حقوق و شرایط آنها می باشند.

پاسخ دهید

Notice: Undefined variable: user_ID in /home2/jakbaric/domains/jakbari.com/public_html/wp-content/themes/unik/comments.php on line 49